Son zamanlarda forumda vergilerle ilgili birçok konu açılıyor. Ben de yakın zamanda vergilerle ilgili konu açıp sizlerden bilgi ve tavsiye istemiştim.
Görünüşe bakılırsa sorun vergi vermek değil. Sorun vergi vermenin zorluğu
Vergi vermek gayet normal bir durum çünkü devlet yalnızca bu şekilde hizmet vermeye devam edebilir (siyasi konular ve vergilerin yüksek oluşu konu dışıdır)
Asıl sorun vergi vermenin çok zor oluşu. Muhtemelen ben dahil birçok kişi bu kadar strese girmek yerine çok daha basit bir şekilde vergi vermeyi tercih ederdi ama vergi verebilmek için onlarca prosedür ve onlarca ek masraf var bu da işleri inanılmaz zor bir hale getiriyor.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?