Arkadaş bu sitede bunca insan vergi ödüyorken, bazıları gelmiş türkiye hesabınıza ödeme almayın diyor. Neden vergi ödemekten kaçıyorsunuz arkadaş? Bunca insanın hakkına girdiğinizi düşünmüyor musunuz? Gerçekten vicdanınız rahat bir şekilde yapacak mısınız bunu? Evet ülkemizde vergi yükü ağır buna lafım yok fakat bari söyleye söyleye yapmayın ayıptır günahtır ya.