Backorder yapmanızı önermem. Sık whois çekmeyin. Düştüğünde yakalarsanız alırsınız. Son zamanlarda pek bakmadım ama domain fiyatları bile uçtu gitti, backorder fiyatlarını tahmin bile edemiyorum ki o da dolara endeksli yükselmiştir illa ki.