Selamlar, üşendiğimden dolayı takip isteklerini otomatik tespit edip geri çekme uygulamasını yükledim 200 e yakın takip isteğini geri çektim. Hesapta herhangi bir engel yok ama çok büyük bir sıkıntı yarattı bana. Hesaba websitesinden girdiğinizde hiçbir sıkıntı yaratmıyor fakat telefondaki instagrama girince saniye başı önüme daha sonra tekrar dene yazıları ard arda geliyor birde alt tarafta kırmızı yazıyla feedback_required yazıyor. Nasıl düzeltebilirim?
(NOT : HESAPTA TAKİP ENGELİ VEYA TAKİPTEN ÇIKMA VS. HİÇBİR ENGEL YOK WEBSİTESİNDEN DENEDİM AMA YİNEDE O YAZI ÇIKIYOR)
YAPILAN İŞLEMLER:
- Şifremi 3 kere değiştirdim
- uygulamayı 3 kere sildim geri yükledim
- Bu hesapla giriş yaptığım uygulamaların hepsini sildim.