VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam emeğinize sağlık, çok hoş, ufak bir feedback vereyim, girişte çok return var çok bekletti gibi... giriş biraz daha kısa olabilirdi belki, ama genel olarak iyi tekrardan emeğine sağlık
Teşekkür ederim, geliştirmeye çabalıyorum kendimi