Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de DAW programı ile müzik yapmaya başladım. Konu açılmışken reklam yapayım bari


https://soundcloud.com/19light/spacex
Hocam emeğinize sağlık, çok hoş, ufak bir feedback vereyim, girişte çok return var çok bekletti gibi... giriş biraz daha kısa olabilirdi belki, ama genel olarak iyi tekrardan emeğine sağlık