evrenbrg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler cevabınız için. Repository kavramı bana zor geliyor. Anlıyamadığım için biraz hazıra konmak istiyorum. Teşekkürler.
Rica ederim, projelerinizde başarılar...