https://discisozluk.com , sitem 2. kez adsense reddi yedi, ilk başvurumda daha site kurulmamıştı, hiç bir hazırlık yoktu zaten ilk red yediginde site kurulum aşamasında uyarısı vermişti, sonra siteyi kurdum 2. başvuruyu yaptım süreci beklerken biraz araştırdım, gizlilik politikası kullanıcı şartları vs bunları hep 2. başvuruyu yaptıktan sonra sonucu beklerken düzenledim, 2-3 hafta sürdü 2. başvurum bugün reddedildi, sebep politika ihlali, reddedildikten sonra cookie bildirimini de açtım bugün, onun dışında sitemi inceler misiniz, önereceginiz bir şey var mı, bu sefer her şey bittikten sonra başvuru yapacağım. site konsepti farklı oldugu için fazla kaynak bulamadım bu tarz için.