Al birini vur ötekine. Herkes bir şekilde ttnetin alt yapısını kullanıyor. Seneler geçtikçe ucuzlaması hızların yükselmesi gerekirken bizde pahalanıyor ve hızlar düşüyor ne hikmetse.