Arkadaşlar selam. Yeni bir hat satın aldım ve banka hesaplarını eski numaradan yeni numaraya taşımak istiyorum. Ancak eski numarada dakika yok. 35TL vermek istemedim. Ücretsiz Dakika alabileceğimiz yöntem var mı?