Merhaba arkadaşlar , Genç girişimci desteği almak için dersleri tamamlıyorum fakat üniversite öğrencisi olduğum için kyk alıyorum , ders bitiminde sertifika alınca direkt olarak destek için başvuracağım iş fikrim ile , başvuru sonrasında bu kyk kredisi kesilir mi ? yada hem kredi kesilip hemde ödenmesi gereken borç 4 yıllık mı gözükür yoksa bu zamana kadar aldığım borç mu gözükür bilgi almak istiyorum. bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
kyk nın kesilmesi önemli değil

4 yıllık borç gözükmesinde boş yere almadığımızı ödemeyelim.
ne kadar bi destek alınıyor sektörel değişim mi var nerden araştırıyoruz onu ?