Belgeyi aldıktan hemen sonra başvurman sorun yaratabilir. Muhasebeci bana özellikle sordu ne zaman aldın yeni mi aldın diye 2-3 ay oldu dedim iyi o zaman dedi.
Ayrıca benimde kyk borcum var ama kesilmez demişti