tento_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam R10 üzerinde dersen ben gidip tek tek panellerin fiyat listesine baktım ana sağlayıcının fiyatı belli ediyor zaten kendini
Ne duruyorsun mübarek söylesene