DigitalOcean'a ait sunucumda çalışırken "rm -R" komutunu yanlış kullanmam nedeniyle artık hangi dosyalar silindiyse hiç bir şekilde sunucuma ulaşamıyorum. Toplamda 6 tane sunucumdan sadece bunun yedeğini, yeni taşımam nedeniyle salak gibi açmayı unutmuşum ve en önemli işlerimin hepsi bu sunucudaydı.
Mobil uygulamam bu sunucumdaki dosyalara bağlıydı. Kontrol ettiğimde uygulama hala çalışıyor. Demek ki sunucuya erişim sağlayan sistem dosyaları haricindeki dosyalar şansa silinmedi diye düşünüyorum .
DigitalOcean'a ticket açtım. Ancak sunucunun yedeğini açmadım diye yardımcı olurlar mı olmazlar mı bilemedim. Şuan için ticket ın sonucunu bekliyorum.
Ancak bu süre zarfında da sunucuyu yeniden başlattım ve digitalOcean üzerindeki console üzerinden sunucuma ulaşmaya çalıştığımda da ubuntu Rescue moda geçmiş. Aşağıdaki ekran görüntüsüne istinaden, yol gösterebilecek olan olursa sevinirim.