Hocam intro gereksiz uzun ve yazım yanlışları mevcut gördüğüm kadarıyla bunları düzeltip çok daha kısa intro yapın bence.
Ve seslendirme fena değil ama sebepsiz yavaş okuyosunuz ve bekliyosunuz bi kelimeden sonra.
Küçük resim çok daha dikkat çekici olmalı böyle bi resme şahsen ben tıklamam
Umarım faydası olur söylediklerimin