Klavye alacağım 3 sınıfdan beri kullandıgım bir emektar var klavyeyi hiç temizlemedim ve birisi eve geldigi zaman filan klavyenin arasındaki o pislik tortusundan ireniyor

o yüzden acill bir şekilde klavye almam lazım artık yavaş yavaş alınmaya başladım isteyen varsa fotosunu atarım konuya dönelim ben 100 kazandım klavye almak istiyorum mekanik hisli bir klavye ışıklı filan önere bileceğiniz bir klavye varmı