hocam atıyorum 1000 tane şehir var böyle hepsi için ayrı ayrı description mu üreteceğim. yoksa aynı olsa sıkıntı olmaz mı
1000 tane şehir için ayrı ayrı description üretmeniz tabikide daha yararlı olucaktır kopya olursa bunun karşılığını irelleyen süreçlerde spam veya ani düşüşlerde gözle görürsünüz.