_cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam karakola gidecez diyoruz gidin diyorlar o kadar rahatlar
Gitseniz bile bir şey elde edemeyeceğinizi bildikleri için maalesef. Zaten bir çok kişide bu rezilliği kabullenemeyip gitmiyordur.