_cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam karakola gidecez diyoruz gidin diyorlar o kadar rahatlar
basit ************** gibi bir şey hocam bu otobüste giderken cebinizden para almıyorlar siz bizzat kendiniz yatırıyorsunuz o yüzden pek ilgilenilmiyor.