Teşekürler arkadaşlar. Umarım herkes emeğinin karşılığını alır. 3-4 aydır gayet iyi gidiyor, 9-6 muhasebe bürosunda çalışıyordum, işi gücü bıraktım, tamamen netten ekmek yiyorum. Aralık ayında Opel Corsa F aldım, internet olmasa normal maaşlı çalışarak aybaşını zor getiriyordum.