Merhaba
Öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.
Hepimizin bildiği üzere R10'da oldukça hareketli bir ticaret ortamı var. Ancak kendi adıma benim acayip sinir olduğum bir durumun düzeltilmesi için minik bir önerim var.
Bildiğiniz üzere forumda bir konuya cevap yazdığımızda o konun başlığının yanında minik mavi bir ikon beliriyor. Ancak cevap yazmazsak eğer sadece kalın olan konu başlığı inceye dönüyor ancak birileri cevap yazdığında tekrar kalına dönüyor yeni mesaj olduğu için. Bu durum özellikle ticaret konularında aynı kişiye birden fazla pm atmama yada daha önce incelediğim ilanları tekrar tekrar incelememe yol açıyor. Tıpkı cevap yazdığımızda çıkan gibi okuduğumuz konunun da başlığının yanında minik bir simge belirse bence herkes için daha konforlu olur.
Ayrıca eğer ilan sahibi ihtiyacını giderdiyse konuyu kapaması veya kilitlemesi için de bir buton eklenebilir düşüncesindeyim. Böylece hem raporlarla biraz daha az zaman kaybedilir hem de işi haletmiş kişiye tekrar tekrar başkalarının teklif göndermesi engellenmiş olur.
Bilmiyorum mantıksız mı düşünüyorum
@Coşkun Çetin; hocam, arkadaşlar ne dersiniz?