Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde bu tür smsler hakkında en azından buradaki çoğu kişinin bilinçli olduğunu düşünüyorum ama söz konusu aşı olunca belki fark etmeden biz bile tıklayabilirdik.

Bilgilendirme için teşekkür ederiz.
Söylediğin gibi hocam forumdaki herkes bilinçli dahi olsak konu aşı ve sağlık olunca rehavete kapılıp oltaya düşülebilir.