Reklam ve ajans deyince aklıma “Patronumuz Recep Bey” geldi.

Direkt ajans şeklinde başlamak yerine, piyasaların durumunu ve ekonomik gerçekliği de düşünürsek ilk önce şahıs şirketi kurarak başlamanızı öneririm. Baktınız işler iyi gidiyor, güzel kazanıyorsunuz; o zaman şirket modeline geçiş için araştırmalara yoğunlaşırsınız. Bu tabii benim fikrim, şimdiden başarılar dilerim.