YusufTurkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim görseli kaydet dedikten sonra karşına bi ekran çıkacak 1 ile 12 ayarı orayı düşür tamamın altında boyutu yazar oradan ayarlayabilirsin
evet ordan ayar yapıyorum yüzde 20 altında görüntü kalitesi çok düşüyor ama orada çok fazla ek seçenek var sağ kısımda o kısımdan anlar mısın ne işe yarar seçeneklerden anlık anlaşılacak değişimler olmuyor. bir de burdan en düşük boyutta resimi ksydetsem bile jpg sıkıştırma yaparsam daha da küçülüebiliyor ben extradan resime daha sonra sıkıştırma işlemi için zaman harcamak istemiyorum. sıkıştırma için de photoshopda ayar var mı?