Merhaba ,

Sahne Düzenlemesi yapıyorum , Fakat istediğim gibi bir türlü yapamadım , Ekranı ortadan ikiye ayırıp birinde Kamera görüntüm olsun istiyorum Altta resim var.
Düz siyah olan yer kameram , fakat bunu kırmızı çizgilerin olduğu gibi büyütüp görüntüyü vermek istiyorum , Sonrasında geri kalan ekranda da istediğim şeyi yapmak istiyorum.Bu ikiye bölme işini bir türlü yapamadım.Orantısız oluyor.Ücretli veya ücretsiz desteklerinizi bekliyorum