Harun abi olmayabilir ama anlatılan senaryoda büyük tutarsızlıklar var. 15 yaşında nişanlandırılıp 18 yaşında evlendirilme muhabbeti doğuda olur. Evlendiğin adamla da anlaşmalı boşandırmazlar. Ya benimsin ya kara toprağın mevzusu olur ve bu işin sonu töre cinayetinde biter, biz de haberlerde izleyip böyle düzene küfür etmekle yetinebiliriz. Sonra anlaşmalı boşandıktan sonra ailesi onu kabul edecek ne halin varsa gör diyecek? Onu dediyse ve aile evinde kalıyorsa kızın zaten YKS çalışması için tefeci bulmasının gereği yoktur.
Diğer arkadaşlara nazaran biraz ciddiye aldım çünkü konu sahibi arkadaş hala kör hareket edip gözünü açmıyor. Bu olayın gerçek olma ihtimali balığın kavağa çıkma olasılığıyla yüzdesel açıdan aynı dilime işaret eder.