N11, Hepsiburada ve Trendyol'un da anlaşmalı kargo fiyatları ciddi oranda zamlandı. TV'deki bir ana haber bülteninde kargo ücretlerine %20 zam diye haber görmüştük. Tebessüm ettik. %20'ye razıyız Yüzde %20'den çok çok daha fazla zam geldi. N11 gibi platformlar kargo ücretlerinden de kâr ediyor.