n11 üzerinden çalışıyorum n11'e ilk 2019 yılında girdim 2 sene oldu

04-Şub-2019 tarihinde aras kargo ile 1 desi ürün yollamışım kdv dahil 4.97 TL ye gitmiş
19-Oca-2021 tarihinde yine aras kargo ile 1 desi ürün yollamışım kdv dahil 11.869 TL ye gitmiş iki katından fazla artış var yazık bizim insanımıza