merhaba arkadaşlar

kısa bir sorum olacaktı

31.12.2021 tarihine kadar tecilliyim fakat bedelli askerlik için şimdiden başvuru mu yapmam gerekiyor ?

yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.