Merhaba arkadaşlar macro programı ile yaklaşık 80 tane numaraya mesaj atacağım. Ancak belirli bir süre sonra bloke oluyor bunh önlemek amacıyla kaç saniyede kac dakikada bir mesaj gondermeliyim tavsiyeniz nedir