alalı 2 ay oldu 1 gün sonra ses yankı yapıyordu aldığım yere gittim servise gönderdiler 15 gün sonra tekrar geldi bu seferde sol kulaklıktan ses gelmeyeye başladı tekrar servise gönderdim 21 iş günü geçildi şükürler olsun bugün iadesini aldım çok aşırı şikayet var