okuzun34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şual v15.2 ile yazıyorum dehşet memnunum ısınma sorunum yok yani stabil kullanıyorum zaten oyun vs pek ilgim yok.daha öncedende farklı monster modelleri kullandım teknik servislerinede hayran kaldım garantisi 4 5 ay önce biten cihazımın bile ekranını degiştirdiler deforme olan tusları yenilediler ayrıca pc nin kutusunu bile değiştirip sıfır kutu ile yollamışlar kardeşlerim benim hakikaten takdire şayan bir teknik desteği var
bende oyun oynamıyorum yaptığım tek şey kod yazmak Program yazmak yazılımcıyım sonuçta web sitesi yapıyorum veya android studio ile program yazıyorum bana sorun çıkartmayacak şekilde olsa yeter ama aynı anda biraz çok sayfa açıyorum ve program çalıştırıyorum photoshop vs...