fiyatı 25 bin tl diyor doğrumu görüyorum bana örnek bir link atsana
kardeşim bu bilgisayarı kullandın mı veya kullanan varmı çevrende ısınma filan oluyor mu hp lerde öyle sıkıntı var ya asustan çok memnundum ben de
şual v15.2 ile yazıyorum dehşet memnunum ısınma sorunum yok yani stabil kullanıyorum zaten oyun vs pek ilgim yok.daha öncedende farklı monster modelleri kullandım teknik servislerinede hayran kaldım garantisi 4 5 ay önce biten cihazımın bile ekranını degiştirdiler deforme olan tusları yenilediler ayrıca pc nin kutusunu bile değiştirip sıfır kutu ile yollamışlar kardeşlerim benim

hakikaten takdire şayan bir teknik desteği var