esnaf olarak çok hak verıyorum ama elden ne gelir. ayrıca inşaat firmam da var elemanlarım çalışma izni bile geçersiz kalıyor ama telefoncular evlerde telefon tamiri yapıyor anlamakda güçlük çekiyorum nereye başvursam herkes yok çekiyor.
örnek olarak müşterimin suyu patladı elemanımı yolladım cezai işlem uygulamışlar ayrıca sgk kaydı ve işe giriş çıkış belgeside var kazanacağımız 3 kuruş onda da ya müşteriye işimizin arkasında durmayacağız yada zararına çalışacağız