Hocam firmanin hazir sablonlarina mahkumsun, ekstra bir seyler istesen sana fahis fiyatlar cikartabiliyorlar. Kodlara mudahale hakkin cok kisitli, senin sunucunda barinmiyor. Kendi sistemini istedigin gibi kurmak, istedigin mudahaleleri ve degisiklikleri yapmak, tum yetkinin sende olmasi, kendi sunucunda barindirma imkanin varken, neden baska birine mahkum olmak zorunda kalasin? Hazir sistemlerin, her ne kadar bu forumda da, kullanicilari ve tavsiye edenleri olsada, bu islerden fazla anlamayan, ben urunumun satisini yapayim, kafam rahat olsun diyen kullanicilara yonelik oldugu dusuncesindeyim.
evet hocam en buyuk sorun bu ben senede 7 bin tl verecegım en ust paketi alacagım ama extra işlemım ücretli olacak sorun bu