OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende orada yaptım. 8. bölük harici işkence gibi komutanları var. İşkence derken yanlış anlaşılmasın, 8. bölükteki komutanlara göre çok aşırı sıkılar.
Valla hocam hayırlısı demekten başka yapacak bişey yok 😃Benim beklentim yedek subay çıkar diye umuyordum