Bende orada yaptım. 8. bölük harici işkence gibi komutanları var. İşkence derken yanlış anlaşılmasın, 8. bölükteki komutanlara göre çok aşırı sıkılar.
Valla hocam hayırlısı demekten başka yapacak bişey yok 😃Benim beklentim yedek subay çıkar diye umuyordum