Hayırlı olsun devrem


bi iki kişi daha çıkar muhakkak R10 koğuşu yaparız artık
Eyvallah devrem. Göz açıp kapayıncaya kadar geçer sanırım. İzin falan derken 18 güne geliriz

Arkadaşımda aynı yere çıkmış ama Mayıs ayında gidecek. Ondan gerekli bilgileri alırım ben