Kargo gönderilerine firmaların yapmış olduğu zamlar sonrasında Shopier gönderimleride zamlansa bu artışın ( %90 civarı) belki bir anlamı olur. Ancak kargo şirketlerin zam yansıtmaması fakat shopierin gönderiler zamlandı açıklamasıyla gönderi bedelini yükseltmesine ne demeli bilemedim.. Nihayetinde yeni yılla birlikte kargo şirketleri de gönderi ücretini yükseltecektir en azından shopier onları bekleseydi iyi olurdu. Yoksa shopierin gönderilerden bir kazancımı var ?
Halbuki müşteri temsilcisi bir kazancı olmadığını aksine normalde %100 den fazla zam geldiğiniz fakat shopierin bunun bir kısmını sübvanse ettiğini aktarıyor. Anladım anladım bunlar bir bardak kahve içip, kargo ücretlerinin zam tarifelerinin falına bakmışlar..
Edit: Tabloda yer alan fiyatlara +18% KDV dahil DEĞİLDİR.