Belli bir hizmeti kötüleyerek satışa sunulan hizmet etik değildir hocam. İşini hakkıyla yapan bir sürü insan var, bu şekilde konu açıp kazanç sağlamak için başkalarının aleyhine kayıp yaratabilecek kelimeleri de konunuzun içeriğinde barındırmanız aşırı etik dışı.
Sizin aksinize bahsetmiş olduğunuz, yani kötülediğiniz kategoride hizmet veren biri olarak hayırlı satışlar dilerim.
Konuyu tamamen okumamışsınız, sanırım sektördeki dürüst insanları tenzih ederek yazdım, herkesin bildiği, mevzular, asla ekmeğini legal yoldan dürüstce kazanan kardeşlerimi konunun dışında tuttum..
Siz de takdir edersiniz ki; iphone 11 lerle insanları kandıran binlerce sayfa var...
Çok nazik ve incelikle yazdığınız eleştiri için de tşkr ederim... Sizler gibi piyasada dürüst çalışan kardeşlerimiz alınıyorsa, paylaşımı da kaldırabilirim...
Para bi şekilde kazanılır ama insan kazanmak
ve dost kazanmak zordur