burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket için çok teşekkürler hocam. 3080 yok maalesef.

1 adet 3090 var hazır stoğumda düşünürseniz eğer.

https://www.r10.net/ikinci-el/266389...hil-sifir.html
teşekkürler hocam 6 tane 3080 lazım. 1 adet olmaz