Konu
Xiaomi Alınırmı ?
21-01-2021, 15:57:41
#32
TitaMest
ben android kullanıyorum ama iphone almayı düşünüyorum ne yalan söyleyim. Bir üst modele geçseniz daha iyi olabilir.
Şu sıralar xiaomi içinde ambargo söylentileri duymuştum.