omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki şöyle birşey sorabilir miyim size?
M3u linklerini bulsam da çalıştırmayı yorum uygulama üzerinde. M3u8 ler çalısıyor. Bunların ne farkı var calıstırmak için ne gerekir
Ücretsiz bulduysanız ya patlamıştır ya da dnsi vs. değişmiştir. Ayrıca verdiğim link şablonundaki o son kısımdaki "hls" kısmı önemli. Orası kodlama türünü veriyor. mpegts olabilir, hls olabilir. Dediğim gibi IPTVci olmadığım için çok detaylı bilmiyorum.