ugrbrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
M3U8 olan sanırsam HLS kodlamasına sahip m3u idi.
Link şablonu: http://iptvdns.com:port/get.php?user...lus&output=hls
oluyor bildiğim kadarıyla.

Not: IPTVci değilim, Xtream adlı ürüne WHMCS için modül yazdığımdan biliyorum o kadar.
Herhangi bir IPTVcilerden üyelik satın alıp öyle M3U8 linkine sahip olursunuz.
Peki şöyle birşey sorabilir miyim size?
M3u linklerini bulsam da çalıştırmayı yorum uygulama üzerinde. M3u8 ler çalısıyor. Bunların ne farkı var calıstırmak için ne gerekir