Merhaba,
Türk telekom taahütüm bitti. 12 GB, Sms ve 750 Dakika 50 TL Alıyordum.
Açıkçası bana 12 gb yetmiyor.İnterneti %90 olarak instagramda geçiriyorum.Videoları story ve post attığım için wifi'de çok bekletiyor o yüzden Sosyal medya paketi olan bir operatör arıyorum.Sizin önerebileceğiniz bir operatör var mı ? Dakika ve sms önemli değil sosyal medya paketi olması yeterli.Türk telekom 75 TL 20 GB dakika ve sms paketini öneriyor