AtalayKoroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı klavye malı filan fark etmiyor hocam tuşları değiştiriyoruz zaten. Sıfırlandıysa daha iyi ya (:
Tuşları nasıl değiştiriyorsunuz? Enter küçük ve virgül enter'ın üstünde olur yurtdışı cihazlarda. Benim için sıkıntı, ki çoğu insan için de sıkıntı.