aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi çok gelmiyorsa kapatmasanız da olur şuan bana bugun 1000 TL destek kira ödemesi geldi. 2 Ay daha gelicekmiş
Yok kapatmayi dusunmuyorum zaten.Benimde yuksek limitli kartlarim var dedim ilerde kapatirsak ne oluyor diye merak ettim.Bu arada sagolsun devlet baba bizi desteklerden mahrum birakti vardir bi bildikleri dedim napim