lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de uzun zaman önce yolda yavru hasta bir kedi bulmuştum. Özel veterinere götürmüştüm ve o zamanın parası ile 3k ya yakın tedavi ücreti çıkmıştı. Borç harç alarak ödemiştim o zamanlar. Devlet veterinerleri de var diye biliyorum fakat olumlu bir şey görmedim. Hatta tedavisi uzun olan hayvanları bilerek öldürdüklerini bile duymuştum. Geçmiş olsun.
Tedavisi uzun olanları değil, %90unu öldürüyorlar maalesef. Belkide 20den fazla kedi bıraktım üstelik bazıları sadece yemek yemediği için götürdüm ama ne hikmetse 19u aynı hafta orda virüs kapıp öldü. 1 tanesinin de virüs kaptığını söylediler ama gittiğimde sağlamdı aldım getirdim sokağa. Sözde adı Şişli hayvan barınağı ama barındırmıyorlar.