aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi en ideal modeli hangisi? Kullananlar memnun mu ?


İphone 7 plus kullanıyorum sıkıldım telefondan. Şarj sorunu var sürekli bitiyor.
Redmi note 8 pro kullanıyorum 64 gb gayet yeterli sarj suresı falan lakın kamerası ıphonelar kadar ıyı değildir gün ışığında güzel fotoğraflar cekıyor lakın gece ısıgında ıphone kadar basarılı bır telefon gormedım asıl amacınız fotograf falan degılse alabılırsınız bu modelı veyahut note 9 pro alın ama kesınlıkle note 9 almayın kardesımde var begenemedık bız kamerası yavas calısıyor