bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone’dan başka bir iPhone’a geçin Xiaomi’ye değil pişman olursunuz

not: 11 kullanıyorum
iphone 11 mi ? onlar çok yüksek hocam açıkcası. telefona okadar vermek istemiyorum