Konu
Keenetic Extra DSL AC1200 Modem kullanan var mı ?
20-01-2021, 19:34:51
#8
tatarhan
Kurumsal PLUS
CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de araştırıyorum kararsız kaldım açıkçası iyi diyen de var beğenmeyen de
ben aldım extra dsl olanını gerçekten on numara modem